100 jaar - Swiss Sense

21/3/2019

Wat de klant vroeg: Swiss Sense wilde graag een event voor jong en oud waarbij het merk en de geschiedenis van Swiss Sense duidelijk naar voren kwam. Daarnaast wilden ze graag een festivalsfeer op hun eigen parkeerplaats waarbij eten vanuit foodtrucks bereid en uitgegeven zou worden.

Wat we hebben bedacht: Wij zorgden op het event vooreen gevarieerde foodtruck line-up op de parkeerplaats van Swiss Sense, met voor iedereen wat wils in het thema Eat, Sleep, Repeat! Heerlijke alledaagse, no-nonsense familiegerechten, met een Brabantse touch, zodat de roots van Swiss Sense aanwezig waren. Een feestelijke familiedag om nooit te vergeten!

Dit was de executie: We hebben er echt voor gezorgd dat er voor jong en oud wat lekkers te halen was en dat was een groot succes. Daarnaast hadden we workshops georganiseerd met onze food specialisten, zodat kids zelfs mini pizza’s en ijsjes konden maken.

Dit vond de klant ervan: Swiss Sense was erg tevreden - dit bedrijfsfeest wordt volgens hen moeilijk te overtreffen. Het eten was lekker, de food specialisten stonden met een grote glimlach te serveren en de workshops voor de kids waren een enorm succes.


Geschreven door:

Lizzy Satink

Wil je ook een eigen unieke food line-up?

GAME CHANGING CATERING

Wil je geïnspireerd worden voor je volgende event? Schrijf je hier in voor updates van The Food Line-up

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

COntact

The Food Line-up BV
Nieuwe Hemweg 2
1013 BG Amsterdam

(+31) 20 26 15 235
info@thefoodlineup.nl

Bedrijfsgegevens

BTW NL854680810B01
Rabobank 0102116792
IBAN NL60 RABO 0102 1167 92

KvK 62140787