KLM bestond in Oktober 100 jaar en dat moest gevierd worden.Mensen bedanken, mensen beroeren en mensen betrekken. In opdracht van Wishcompany & XSAGA werden wij gevraagd om twee weken lang de catering te voorzienvan 65.000 gasten.
Van vliegtuigspotters tot voormalige CEO’s en van kinderen tot pensionada. Iedereen vierde de verjaardag mee. Wij creëerden een line-up van lokale chefs, vakmensen en food fanaten. Van de zoet leverancier uit deHaarlemmerstraat tot de visboer van de Noordermarkt. Lokaal ondernemerschap stond centraal. Voor ieder wat wils voor jong en oud, van vegan tot halal.
In Hangar 11 stonden verschillende foodcourts in de vorm vaneen clubhuis waar blauwe roze koken, worstenbroodjes en een kommetje soepgehaald kon worden. Bij Air France waande je je in een Franse boulangerie met croissants, rijkgevulde baguette & croque monsieurs. De focus opduurzaamheid lag bij Transavia met een fruit wall van verse smoothies en heerlijke warme vegan bowls. Een leuk verrassingselement hadden wij verwerkt bij Delta. ‘Push for a bellini / taartje / burger’ in de vorm van een draaiwand. Daarnaast konden bezoekers langs een vis station en Italiaanse trattoria.
In tien dagen werkten wij met 560 werknemers en 48 chefs die samen bijna 10.000 kilometer hebben gelopen. Er werden 19.500 smoothies, 35.000 porties vis en 13.500 taartjes geserveerd. It was a hell of a flight!
Foto credits: Floris Heuer - XSAGA.
The Food Line-up BV
Nieuwe Hemweg 2
1013 BG Amsterdam
(+31) 20 26 15 235
info@thefoodlineup.nl
BTW NL854680810B01
Rabobank 0102116792
IBAN NL60 RABO 0102 1167 92
KvK 62140787
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form
The Food Line-up BV
Nieuwe Hemweg 2
1013 BG Amsterdam
(+31) 20 26 15 235
info@thefoodlineup.nl
BTW NL854680810B01
Rabobank 0102116792
IBAN NL60 RABO 0102 1167 92
KvK 62140787