Het doel van het evenement was om nieuwe energie te creëren, een trots KLM gevoel te stimuleren, en werknemers te informeren over stand van zaken. De directie ging in gesprek met medewerkers, en kon laten zien hoe KLM de toekomst ziet. Er waren verschillende area’s met elk zijn eigen thema waaronder: Duurzaamheid, Diversiteit, Innovatie, Fit en Customer Experience. Hoe konden we het eten en drinken hier perfect bij laten passen?
‘‘Samen met The Food Line-up hebben we gekeken naar de thema’s en stijl van het evenement zodat de catering niet alleen lekker was, maar vooral ook bijdroeg aan de inhoud van het evenement. Dit hebben ze fantastisch gedaan! Het resultaat was dat het eten en drinken visueel, qua smaak en met het verhaal perfect paste bij de areas op het evenement. Bedankt team The Food Line-up!’’ - Varinia Kolen, Via V Events
Elke ruimte heeft een eigen foodconcept gekregen passend bij de thema’s. Bij het thema Innovatie serveerden we bijvoorbeeld Karma Shoarma, vegetarische shoarma van knolselderij. Bij het thema Duurzaamheid stonden we met salades en quiches van InStock – waarbij de chefs werken met waste-stromen. Als het toppunt van Customer Experience maakten we een speciale KLM Convenience Store, waar iedereen diverse lekkernijen ‘on the go’ kon meepakken.
Fotograaf: Nathan Reinds
The Food Line-up BV
Nieuwe Hemweg 2
1013 BG Amsterdam
(+31) 20 26 15 235
info@thefoodlineup.nl
BTW NL854680810B01
Rabobank 0102116792
IBAN NL60 RABO 0102 1167 92
KvK 62140787
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form
The Food Line-up BV
Nieuwe Hemweg 2
1013 BG Amsterdam
(+31) 20 26 15 235
info@thefoodlineup.nl
BTW NL854680810B01
Rabobank 0102116792
IBAN NL60 RABO 0102 1167 92
KvK 62140787